Trött på snön-tips

Jag har hört att det är massor med snö i Sverige så när du tröttnat på att åka pulka så har jag lite tips:

Mansfield Park - ett av Jane Austens mästerverk, måste läsas.

He's Just Not That Into You - helt ok film när man inte orkar tänka mer och vill bli på bra humör, och Scarlett är med så tycker man att filmen är kass kan man kolla på henne i alla fall.

Lily Allen - It's Not Me, It's You - nya skivan som släpps i dagarna, inte lika uppenbart bra som debuten men den växer. Såg Lily på tv igår, hon ledde något program, gillar verkligen henne.

Nu måste jag få i mig föda, sen ska vi se Rachel Getting Married på QFT, hoppas den är värd.

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul med alla bilder! Vad sjukt det lät den där föreläsningstekniken i managment-kursen, undrar om han har hittat på det själv...

Postat av: Sandrine

nej, tydligen så är det fler som använder den, så det kanske är den vedertagna Queen's-tekniken, vad vet jag?

2009-02-10 @ 22:41:45
URL: http://sandrine.blogg.se/
Postat av: Mor

Hej! Vilka härliga berg, där vill jag vandra!

Jag tycker din frukost ser godare ut än den lokala varianten och god mat ser det ut att finnas att köpa på marknaden.

Det lutar åt att vi kommer till Kr.himmelsfärdsdag. Först ska vi ju till Paris.

Här har vi perfekt vinterväder med vit snö som inte hunnit bli smutsig än, några minusgrader cirka -5--7, igår sken solen från en molnfri himmel. Promenerade till sjukhuset idag till ett möte, det tog 40 minuter jag var ganska svettig när jag kom fram eftersom jag hela tiden trodde att jag inte skulle hinna.

Lycka till med modellbygget.

Ha det gott, puss, puss. Mor

2009-02-11 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback