'Ebbas stil' - Ebba von Sydow

I huvudvärksyran efter min dag på KTH i måndags traskade jag runt på den för mig stora stora stan i Stockholm. Säger man på stan i Stockholm? Det kanske bara är i småstäder som Uppsala och Gävle där det bara finns ett stan som man säger så? Letade i alla fall efter en underbar vit blus med knappar och knyt som jag spanade in redan i Paris, kollade alla hm jag såg utan att lyckas.

Som tröst köpte jag
Ebbas stil istället. Och nu har jag typ läst ut den också. Kanske inte var det smartaste köpet när man är pank. Kändes lite som en mycket dyr tidning. Med detta vill jag inte säga att den är dålig eller att Ebba är dålig. Jag gillar henne, följer hennes blogg, kanske inte slaviskt men lite. Fick bland annat reda på att jag är hopplöst ute som går i sneakers och använder stickade vantar. Aja, det kan jag väl ta. Fick ju en del fina tips också, men mest motivation till att plugga så jag kan bli snuskigt rik och köpa alla dyra lyxprylar. Ja, jag är materialist. Som fan.

'ebbas stil'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback