Fem sekunders extas

Igår efter att jag bokat mina flygbiljetter + sovplats på Blue Sky Hostel satt jag och kollade runt lite om det händelsevis skulle vara några bra konserter under vår vistelse i den förlovade staden. Och till min stora (största) glädje såg jag att mitt favoritband genom tiderna, Tool, spelar på Carling Academy på söndagen. Med bankande hjärta (ja, faktiskt!) textade jag Amanda för att berätta den glada nyheten varefter jag klickade mig vidare på sidan där jag hittat konserten för att boka biljetter. Då möttes jag av ett fett rött kryss och texten SOLD OUT. Crap. Vad hade jag trott? Att det bara är jag som gillar dem eller? Så är det alltså. Jag kommer att vara i samma stad som världens bästa band men inte kunna se dem. Det får bli Optimo istället, inte ett dåligt alternativ. Skitbra faktiskt. Men ändå. Tool. Ska försöka kolla upp om det går att få tag i biljetter men jag är inte helt hoppfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback