Glasgow!

Japp, nu har jag bokat biljett till Glasgow. Amanda och jag åker dit den 9 juni och hem igen den 12, så det blir bara över helgen. Men ändå. Tänkte bara säga det. Så alla vet. Nu ska jag kolla om det händer något kul på klubbarna också. Hoppas på Deathdisco på The Arches på lördagen och Optimo på Subclub på söndagen. Eller kanske någon värd konsert. Oh, yes vad bra det kommer att bli! Puss!

Update: Det är en klubb som heter Blitzkrieg Bop på fredagen när vi kommer. Låter intressant; The Bop snuggles into its new underground home and continues to offer up the best pop, punk, electro mash-up live acts and DJ sets.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Vill du gifta dig med mig, du verkar vara världens bästa tjej...

2006-04-25 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback