Matte, matte, matte

Har tagit en liten paus i mitt pluggande för att skriva lite här. Måste samla energi innan jag ger mig in på att lära mig liggande stolen. Ja, det är divisionsmetoden man lärde sig någon gång på mellanstadiet. Den ingår tydligen i Matematik E efter att ha varit undansopad och bortglömd i årtionden känns det som. Får se hur det går. 

Har inte blivit mycket skrivet här sen jag anlände till mor och far. Finns annat att göra och en mycket seg dator som tar sig en liten funderare innan den skriver ut varje bokstav underlättar inte.

Igår tog vi en lång söndagspromenad till Brynäs och sen förbi Silvanum, där det var vårmässa (tror jag), på vägen hem. Vi hann även med en fika på Magnus emminenta
Spegeln, och jag spottade min gamla kemilärare från högstadiet, Molle. Och som jag sa senare, till en inte helt övertygad Linnéa, såg han fräsch ut. 

På kvällen lånade jag bilen - blev helt skakis för att jag inte har kört på så länge - och tog en sväng till Mickans Tennstopet där Linnéa satt och åt och jag sällskapade med några koppar kaffe. När de stängde åkte vi och hängde lite hos Linnéa och sen vidare till Jennie och Anders som bjöd på glass och frukt och hembakad morotskaka, mums. 

Nu tillbaka till liggande stolen. Puss!

Kommentarer
Postat av: frida h

hey chick
hur mar du? allt val under omstandigheterna...? vi maste pratas vid snart, vart lite kort sist tycker jag. dromde om dig inatt forresten! haha, puss puss min parla

2006-04-11 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback