Roskilde!

Alltså. Roskilde. De har kanske bokat allt som är värt att se i sommar. De har överträffat sig själva. Verkligen. Har gått och funderat lite över dagen på vad som skulle ha fattats för den perfekta festivalen i sommar och så gick jag in och kollade deras sida nu. Och de har fanimej läst mina tankar, kolla denna lista;

Arctic Monkeys
Coheed and Cambria
Death Cab For Cutie
Deftones
Bob Dylan
Franz Ferdinand
Goldfrapp
Guns n' Roses
JR Ewing
Kaiser Chiefs
Morrissey
Phoenix
Placebo
The Raconteurs
Radio Soulwax presents Nite Versions Live, 2 Many DJ's
The Streets
The Strokes
Thåström
Tool
Roger Waters performing 'The Dark Side of the Moon' 
dEUS

Vad finns det att tillägga? Ok, eftersom jag lever efter devisen att aldrig vara nöjd och alltid sträva efter något bättre så kan de väl få boka Babyshambles, Panic! At the Disco och Stina Nordenstam också. Men frågan är om jag vill att de ska boka något mer för då kommer konserterna ofrånkomligen att krocka och jag kommer inte att kunna se allt jag vill se. En sak är i alla fall säker, jag måste skaffa deg fort som fan för att kunna säkra en biljett för de kommer att sälja slut. Jag måste även hitta mig ett resesällskap men det känns nästan sekundärt om man ser på ovanstående bokningar. Nu borde jag övergå till matten. Älskar dig Roskilde! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback