Välkommen!

Man kan ju tycka att jag hoppar runt lite, byter blogg, byter hem, byter liv. Och det kanske jag gör också. Jag är nog lite rastlös, längtar bort. Men jag tror att det är bra. Om man är helt nöjd med tillvaron som den är så strävar man ju inte framåt. Och nu låter det som att jag är en riktig pessimist. Det är jag inte.

Denna blogg är i alla fall fortsättningen på den blogg jag påbörjade på
expressen (jag trivdes inte där för det visade sig, eller jag fick höra, att man inte kunde kommentera om man inte var medlem). Den bloggen var i sin tur fortsättningen på en sida jag hade på msn spaces som kanske inte riktigt var en blogg men något liknande. Där finns fortfarande mina fotoalbum. Och nu finns jag alltså här. Får se hur länge det varar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback