Fredagen den 1 december

Idag är en bra dag. Började perfekt med lyxfrukost (=gröt med banan och blåbär, knäckemacka med leverpastej, en apelsin och grönt te) framför första avsnittet av julkalendern. Den verkar riktigt lovande, typ hela Sveriges skådespelarelit är med, men jag ska inte hylla den för mycket, förra året spårade den ju efter halva. Ser fram emot att gå upp klockan sju varje vardagsmorgon (och nio, tror jag att det är(?), på helgerna), vare sig jag har sovmorgon eller inte, ända fram till jul!(?)

Hade etikföreläsning vid tio som jag lätt hade kunnat skippa, men jag hade inte kollat upp vad den handlade om innan. Åt det som blev över från Annelies och mitt pizzabak igår till lunch, mums! Sen promenad in till stan med Filip (såg grymt många fina hus jag aldrig sett förrut, måste tillbaka dit någon dag och fota) till Hyresgästföreningen för intervju/frågestund, den blev mycket intressant och väldigt politisk. Fick med mig en bok hem som verkar lovande, kanske till och med kan få mig lite intresserad av detta ämne, vilket skulle behövas för hittills har det gått ganska trögt med den uppsats om hyresreglering vi ska skriva, som ska vara inne om en vecka. 

Och ikväll blir det rockklubb för att fira Davids 25-årsdag, kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback