Lily Allen på Berns

Såg Lily Allen på Berns i lördags, fan vad bra det var! Supportande Cat5 var dåliga, liknade mest två tolvåriga tjejer sjungandes i hopprep framför spegeln och inte lät det bra heller. Lily var raka motsatsen, äntrade scenen i en söt rosa-orange klänning och ägde från början till slut, gjorde nästan alla låtar jag ville ha, saknade kanske Take What Ya Take och hennes superba cover på Kaiser Chiefs Oh My God men istället fick jag några nya låtar, tyder på att det kanske inte dröjer länge förrän det kommer nytt?! Först hamnade vi bakom ett gäng 30+ män som stod blixtstilla, kunde inte enas om varför men starka kandidater var att de var fastspikade eller att de var recensentgänget eller att de bara var allmänt skitnödiga, det lutar åt det senare. Men i ett ryck efter Knock 'Em Out som gav mig nya krafter trängde vi oss genom statygänget och såg helt plötsligt mycket bättre, där dansade vi så svetten rann hela resten av konserten, underbart!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gissa om jag är avis på att du såg Lily.. det hade jag med velat! ;)

Postat av: sandrine

stackars! men det var inte utsålt väl?

2006-12-04 @ 21:12:43
URL: http://sandrine.blogg.se
Postat av: Sandrine

Jag var ju bara tvungen att kolla in din blogg! Jag satt och googlade Lily Allen, och helt plötsligt stod ju mitt namn med. Trodde jag iaf :P Haha, jag trodde inte att det fanns ngra fler Sandrine i sverige (;
Sen måste jag ju säga att jag är grymt avundsjuk på dig som fick se Lily (:

2007-02-21 @ 18:16:42
URL: http://sandriine.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback