Skön söndag

Söndag morgon gick vi (Isa och jag) upp till julkalendern, sen frukost innan vi gav oss iväg mot Handen och JSM i truppgymnastik. Det var riktigt roligt att titta på, inte igår man var på gymnastiktävling precis. Hamnade framför ett gäng tjejer i trettonårsåldern som inte kunde sluta utropa "Guuud var bra de är!" i falsett varje gång någon gjorde en volt. Kul! Annars var det bästa herrarnas (nåja, pojkar 13-20 år) friståenden, kan det någonsin inte vara kul med karlar som i ena stunden dansar, Justin Timberlake-style, och i nästa gör volter och lyfter upp sig på händerna? Helt klart värt!

När vi fått nog av det, eller det fick vi inte, inte jag i alla fall, men vi hade ju fler saker att uträtta, tog vi pendeln tillbaka in till stan och åkte till Hornstull för Streets julmarknad. Den var tyvärr inte mycket att hänga i julgranen (förlåt!) men Isa hittade i alla fall en snygg tröja med Frida Kahlo-tryck.

Insåg att vi var ganska hungriga nu, klockan var trots allt kanske fem och vi hade bara ätit frukost så darling syster bjöd på god wok på ett kafé eftersom jag har 0 kronor.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag följer också julkalendern! Både LassaMaja och den här http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=61199&lid=puff_711607&lpos=lasMer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback