Bilder från Midsommar m m

Nu har jag äntligen fått tag på bilderna från mammas digitalkamera!

mor och jag
Jag och mamma. På 60-årskalas på Valhalla i Sandviken.


Midsommar vid Ottnaren

isabelle skrubbar potatis
Isabelle skrubbar potatis på bryggan.

jag posar
Jag posar.

Stig
Stig fixar midsommarstången.

Jag och Isabelle
Jag och Isabelle framför stugan.

Midsommarstång
Uppställning. Far, Max, Isabelle, mor, jag, Ann-Britt, Hervé, Sebastian och Ann-Marie.

midsommarstången
Färdig stång blickar ut över sjön.

Far och Mor
Far (i moderiktig(?) fleecetröja) och mor.

Kommentarer
Postat av: frida h

ahh, va sot isabelle var i kort har!! har ju inte sett henne i det..
snart ses vi, kommer att hanga i gavle da??

2006-07-27 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback