Oviss framtid eller Jag - snart gävlebo?

Idag när jag kom hem från jobbet kanske min framtid låg på hallmattan. Där låg nämligen ett kuvert från Högskolan i Gävle, innehållandes ett förslag om att jag kan gå deras Geomatikprogram och sen fortsätta mina studier på KTH. Jag får en garantiplats på Stadsplanerare men vet inte vilket år jag byter skola, tror det är efter tre år på HiG.

Nu är ju den stora frågan; Vill jag flytta hem till Gävle igen?

Som jag har spytt galla över den stan. Jag vill ju till Stockholm nu. Och var ska jag bo? Hemma? Ekonomiskt, ja. Men, ja, MEN. Jag är ju i sanning trött på stället, fast jag vill ju samtidigt börja plugga i höst. Och vill ju bli stadsplanerare. Vad göra?

Kommentarer
Postat av: annelie

decisions, decisions.. vi får snacka om det över en öl eller en drink eller nåt ;)

2006-07-21 @ 12:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback