Atmosphere - 'God Loves Ugly'

Ja, Christoffer, det är bra. Kanske till och med så bra att den fick mig att klara matteprovet, men det kan jag inte lova än. Det var på någon av alla dessa mattelektioner som jag fick låna en lur och hörde denna skiva, eller i alla fall delar av den, för första gången och märkte att det var utmärkt pluggmusik. Trodde att det var för att den inte var så intressant så att det funkade bra som bakgrundsljud eftersom jag inte brukar gilla denna typ av musik. Men nu har jag kommit på mig själv med att lyssna på den även annars så den är nog bra. Ja, den är bra. Fan så bra.

En annan skiva som inte heller är 'min typ av musik' är John Legends debut 'Get Lifted' den är också helt klart lyssningsvärd (är det ett ord?) och bra pluggmusik. Hoppas att jag klarar fysiktentan med dessa också!

atmosphere - 'god loves ugly'          john legend - 'get lifted'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback