'Da Vinci Koden'

Igår, efter en frukost vid ån och efter att vi konstaterat att Stockholms Baywatch-brunch för 140 kronor inte var något för oss gick jag och Linnéa och såg matinéeföreställningen av 'Da Vinci Koden' på Spegeln. Den var underhållande. Eller, den var utmärkt underhållning då det haglade ute och vi bara hade sovit fyra timmar. Kan inte svara på vad jag hade tyckt om jag sett den i klarvaket tillstånd men en gissning är att jag hade tyckt att den var ok, vad jag väntat mig, varken mer eller mindre. Synd att de hade skippat mycket bakgrunder och fakta, det hade gett lite mer substans åt historien. Jag håller med Linnéa som sa att den hade funkat bättre som TV-serie, men det drar ju inte in lika mycket pengar. Synd.

'da vinci koden'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback