'Heist eller De hade, i alla fall, roligt på kuppen'

Var och såg teknat-spexet 'Heist eller De hade, i alla fall, roligt på kuppen' igår. Kom i fredags på att under mina snart två år som student i Uppsala hade jag aldrig sett ett spex. Något annat jag inte heller har gjort är att gå på bal, får se hur det blir med den saken. Så, igår var Linnéa och jag på spex. Och det var över all förväntan. Efter en lite knackig start blev det bara bättre och bättre och i pausen diskuterade vi bland annat hur sugna vi blev på att spela ett instrument eller dansa, för man blir verkligen sugen på att vara med. De ser ut att ha så himla roligt. Tyvärr gick de sista två föreställningarna igår så jag kan inte rekommendera någon att gå och se det. Men jag kan i alla fall säga att det helt klart är värt en hundring, även i de fattigaste av tider som nu råder bland studenter.

Kommentarer
Postat av: frida h

du, har du kopt tools nya? om du inte har det sa gor det inte heller, for da ska du fa den av mig for jag har tva...om du orkar vanta tills jag kommer hem forstas!
puss honey

2006-05-12 @ 18:36:55
Postat av: sandrine

men darling! varför har du två? klart jag vill ha den, jag är pank som en kyrkråtta tills jag får lön i juli typ. när kommer du hem förresten? (inte pga skivan utan för att jag vill träffa dig såklart!) och jag kom just på att det är mycket konstigt att jag skriver till dig på min blogg, nåja. hoppas du läser det! puss!

Postat av: frida h

darfor att jag fick en i present av george samma dag som jag kopte den till mig sjalv...typiskt va? och eftersom skivan ar ganska spannade sa var vi bada tvugna att oppna den pa en gang...
jag har bokat biljett den 1a augusti, men har inte sagt till jobbet an sa vi far se, men det ska nog ga hoppas jag!
hur ar allt med dig baby?
puss och bit

2006-05-13 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback