Kex i Hammarby

Igår var vi på O'Learys och kollade in derbyt (jag lärde mig vad det ordet betyder för några dagar sen = match mellan två lag från samma stad) mellan AIK och Hammarby. Jag är väl kanske inte alls intresserad av fotboll men om man väl ska kolla på en match så måste man ju hålla på ett lag. Jag bestämde mig för Hammarby, ett beslut helt grundat på att grönt och vitt är finare än svart och gult (ihop bör tilläggas). Väl anländ till sportbaren visade det sig att majoriteten höll på AIK, men jag stod fast vid mitt beslut och tänkte inte svika mina nyförvärvade hjältar. Kort in i matchen visade det sig att jag valt helt rätt då jag upptäckte att Hammarby har jordens kex i laget, nummer 9, Petter Andersson (bilden gör honom inte alls rättvisa). Karln är dessutom bara 21 år gammal och norrlänning, oh yes! Och ja, just ja, matchen slutade 2-0 till det nya favoritlaget. Jag är fast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på bilden ser "ditt kex" ut som han i nip/tuck! JU!

2006-05-04 @ 20:19:06
Postat av: sandrine

jag vet! men han är mycket snyggare i verkligheten. kolla match med mig nästa gång vettja! nu blir det grönt te, nötter, avocado och filmkrönikan, har blivit lite inspirerad av 'du är vad du äter'...

Postat av: annelie

det var jag som skrev det ovan, men du kanske förtstod? blogg.se var lite bitchiga just då..

2006-05-05 @ 10:26:25
URL: http://somedays.blogg.se
Postat av: sandrine

well, det fanns vissa ledtrådar som pekade mot att det var du, ja.

2006-05-05 @ 10:29:57
URL: http://sandrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback