Sommarlov!

Äntligen är jag färdig med basåret! Eller, inte äntligen på alla sätt, jag kommer att sakna min klass jättemycket men jag hoppas att vi lyckas hålla kontakten ändå. Men ett stort äntligen när det gäller studierna, även om det var kul och intressant (ja, jag är en nörd) så är det skönt att slippa pressen ett tag. De sista veckorna har bestått av ett evigt pluggande och ätande av skräpmat (orkade inte laga mat), men mest prat om att man måste plugga. Sen. Detta är alltså förklaringen till att det varit mycket torftigt med inlägg här, både för att jag inte haft tid att skriva och för att jag inte haft något som helst att skriva om.

Så nu har jag sommarlov, fast sommarlov är väl fel ord eftersom vi studenter inte har något sådant. Jag började jobba på Max igen igår. Och idag har jag träningsvärk i högerarmen. Jävla smältost.

Igår började jag packa upp lite grejer i mitt rum också, har levt i kartonger sen i mitten av april, det var skönt. Och nu märker jag att fortfarande inte har något vettigt att skriva om, så jag slutar här.

Lägger in två bilder från vårat klass-hejdå.

klassen
Madde, Robban, Viveka, Martina, Emil, Johanna och Robin.

annelie och christopher
Annelie och Christopher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback