Vill ha!

Kom att tänka på att jag fortfarande drömmer om samma väska som jag gjorde för 2-3 år sen då jag bodde i Glasgow. Nämligen denna underbara kreation från Mulberry, vid namn Roxanne. Här är den i färgen Oak men det finns även en mörkare som heter Chocolate, den är också gudomlig.

roxanne oak

Och här kommer drömskorna, även de från tiden i Skottland då Amanda och jag spenderade vardagskvällarna med att bläddra i Vogue framför 'brasan' med nötter, russin och te. Glamoröst. Skorna på den förra bilden var kopior, så här är alltså de riktiga skorna. Kommer från Guccis Runway Collektion men jag vet inte från vilket år, gissar på fall/winter 2003 eller spring/summer 2004 för det var då de fanns i Vogue. Försöker få tag på ett par på ebay till överkomligt pris, det går sådär. De guldfärgade i ormskinn finns för $480 men de känns aningens oanvändbara, jag vill ha Sarah Jessica Parkers cremefärgade. Fast Mischa Bartons svarta skulle inte sitta helt fel de heller.

gucci sarah          gucci svart + mischa

gucci snakeskin

Och de här är en nyare kärlek, skitläckra, men ser inte helt komfortabla ut. Från Christian Louboutin.

christian louboutin heels

Kommentarer
Postat av: frida

hej och tackar sa mycket! har inte firat sa mycket an...i helgen kanske.
george har gett mig (och honom) biljetter till depeche mode+franz ferdinand och TOOL! woho! det ska bli kul, forlat att jag svarar har forresten, har inga pengar pa telefonen just nu.
vad gor du ihelgen baby?
tack tack igen och vi ses snart!

2006-05-25 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback