Armada

Har varit tunt här på sistone. Anledningen är Armada. Var företagsvärd där, för Länsstyrelsen i Stockholms län, mycket trevligt. Hela Armada var förresten mycket roligare än vad det låter, vi kånkade möbler fram och tillbaka, pratade, fikade, städade, åt, pratade, fikade. Typ. Dagarna i ända. På tisdagskvällen var Armadagasquen i Stockholm Modecenters lokaler, skitsnygga. Och bland de finaste middagar jag varit på, i konkurrens med SVR-gasquen och n0llegasquen. Denna var dessutom jättetrevlig och inte alls stel. Lyckat!

Och imorgon bär det av på kryssning till Åbo med Armadagänget, ABB betalar! Älska spons! Älska gratisgrejer!

Nu ska jag hoppa ur sovkläderna och ta mig in till stan och träffa Linnéa som hörde av sig och sa att hon var här. Yeay!

Lyssna på: Lady Sovereign - Public Warning

Kommentarer
Postat av: annelie

du får festa åt mig på kryssningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback