Önskelista, skor och kläder

Här kommer en liten önskelista med kläder och skor, får nöja mig med att fönster(internet)shoppa nu när jag inte kan shoppa på riktigt.

Jodphurs, sjukt rockigt, sjukt snyggt, på både killar och tjejer till ett par svarta stuprör. Gärna second hand (våga vägra säga vintage) då de är väldigt hårda när de är nya.
Näbbstövlar, samesnyggt, gosigt och varmt.
Svarta, högskaftade, lågklackade skinnstövlar med rund tå. Även dem gärna begagnade då de i affärerna inte är så snygga. Våldgästade Linnéa i helgen som hade två par skitsnygga, fuskis! (Hittade ingen bra bild.)

Svart kort klänning med långa ärmar och hög krage. Hittade en snygg på Lindex i helgen.
Ett långt halsband, detta fast långt hade varit superfint.
Koftor, Indiskas fina svartvita med renar (som tyvärr inte finns på bild på hemsidan) eller någon mjuk i cashmere från Benetton kanske, men då får det bli utan knappar för de med är fula.
Vita linnen, helst från American Apparel (de ska öppna en affär i Stockholm har jag hört av syster!) men Cheap Mondays långa ribbade funkar också.
Och väl inne hos AA klickade jag såklart vidare till världens snyggaste baddräkt också, de har den kvar!

Skulle kunna sitta här och länka till bilder hur länge som helst när jag borde plugga men nu får det vara nog.

Lyssna på: Rufus Wainwright - Want Two

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback