'Djävulen bär Prada'

Ja, vad har hänt sen poweryogan? Igår var Mandy och jag på bio och såg 'Djävulen bär Prada'. Den har ju fått ganska ljumma recensioner, men vi enades om att den var bra och ungefär vad vi förväntat oss. Håller med kritikerna om att kläderna inte var sådär jätteupphetsande alla gånger, men vad jag störde mig mest på var en liten scen nära slutet där huvudpersonen i triumf deklarerar att hon minsann gått ner till storlek 36 varefter hon demonstrerar med en snurr, helt onödigt! Meryl Streep var såklart klockren, fast det vet väl alla redan vid det här laget. Och pojkvännen (Adrian Grenier) är inte lite kexig! Kolla in honom i Entourage också. Anne Hathaway är bättre än vanligt, har aldrig riktigt gillat henne med här funkar hon faktiskt. Jag rekommenderar i alla fall filmen en slö söndagkväll i sällskap av en god vän.

devil

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kan bara hålla med!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Anonym

Den fick skitbra kritik i DN!

2006-10-23 @ 20:37:36
URL: http://elsajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback