Jag - en overallmänniska?

Det var i fredags allt hände. (David m fl: Läs inte! Och förbli lyckligt ovetande!)

10.10 Jag provade ut rätt overallstorlek i Karins.

20.54 Jag fick ett mail som meddelade att jag kommit med i Qulisseriet (de som fixar med kulisserna till sektionsspexet).

Så, nu har förvandlingen börjat, från cool (nåja, i sammanhanget i alla fall) människa till fullfjädrad KTH-nörd. Undrar var detta kommer att sluta. Den som lever (och inte säger upp kontakten med mig) får se.

overall

Kommentarer
Postat av: annelie

O_o

det är allt jag har att säga!!
sitter här i datasalen med uppspärrade ögon...

Postat av: David

Overall är så sjukt coolt. Synd att man inte får ha en om man inte är student.

2006-11-09 @ 00:19:22
Postat av: sandrine

Jag kanske skulle kunna köpa ut en åt dig, så att du inte blir mobbad?

2006-11-11 @ 10:33:43
URL: http://sandrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback