Lite shoppat

I lördags förmiddag (alltså intet ont anande om den hemska lunchen som väntade) gav jag mig ut på min första shoppingrunda sen flytten till huvudstaden. Var på söder redan klockan tio, bara för att märka att de visst öppnade elva, så det bar av tillbaka till norra sidan av stan igen. Jagade ett par tiohåls Dr Martens utan stålhätta men utan framgång. Och de var sjukt otrevliga på Dr Martens-butiken så jag måste hitta några andra som säljer dem. Köpte i alla fall:

ett par svarta, halvlåga
gummistövlar från Viking
en skjorta från Indiska
ett par Acne Hep Blacktrash från Acne-butiken

Blev överlycklig då jag upptäckte att de har gjort en Hep Street som är samma tvätt som Hex Silver, så det blir nog ett par sådana också, så snart jag har deg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback