Nu är det fanimej höst

Fingrarna blir stela så jag inte kan knappa på tangentbordet som folk. Det bara regnar ute. Jag längtar efter ett par fina gummistövlar med matchande paraply. Te är det bästa som finns. Vill gå på bio och teater, gå långa promenader och fika i timmar.

Nu är det fanimej höst.

Var på spex igår; Ponnyexpressen eller Utan en tråd på prärien. Det var jättebra. Köpte till och med ett tygmärke att fästa på den framtida overallen. Mitt andra. Det första är från Civilingenjörsförbundet. Så jag ska alltså skaffa mig en overall? Jag som har varit så negativ till dem? Har ju till och med ingått en pakt med Annelie och Johanna att vi ska dra upp varandra ur träsket om vi är på väg att trilla ner. Vet inte. Det kanske inte blir någon overall, men om det blir en så måste man ju ha några fina märken att sy på. Och overallmänniskorna är faktiskt inte så nördiga som man kan tro. Det finns, tro det eller ej, ett och annat kex som struttar runt i en.

Nu måste jag rusa på obligatoriskt (?!) korridorsmöte.

Puss!


Kommentarer
Postat av: annelie

har du fått internet redan? det var snabbt! eller har du hi-jackat någons trådlösa??

Postat av: Sandrine

eller vad sägs om lånat datasalen i skolan? du är för söt! vi måste leka någon dag! puss!

2006-09-12 @ 16:41:30
URL: http://sandrine.blogg.se/
Postat av: annelie

du är så smart!

2006-09-13 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback