Om skor

Nästa vecka ska jag gå på tre fester med klädkod (tror jag?), torsdag är det SVR(Sveriges Väg- och vattenbyggares Riksförbund)-middag, fredag är det sittning med Väg- och Vattenbyggnadssektionen på Lunds Tekniska Högskola och på lördag är det Nollegasquen (då jag äntligen, och förhoppningsvis, får bli etta!). Detta är så klart jättekul men medför ett litet outfitproblem då jag är mycket fattig. Kan man ha samma (som dessutom användes på gasquen för två veckor sen) tre dagar i rad? Höll på att ramla ur skorna då så jag bestämde mig för att investera i ett par nya skor och dras med samma klänning (som jag i och för sig älskar). Det är liksom inte läge att förnya både och. Köpte dessa i fredags när jag var ute och shoppade med Annelie. Kan inte bestämma mig om jag ska behålla dem.

bronx
Bronx, 799 kr

Min tanke var något i denna stil fast lite mindre sko och lite mer sandalett. Ovanstående är kanske inte lysande men om man jämför med det övriga utbudet i affärerna så är de fan det ändå. Finns ju bara spetsiga tår (usch!) och stilettklackar.

chloé knyt
Chloé, okänt pris (men förmodligen mer än en månads studiemedel)

chloé strap
Chloé, pris som ovan antar jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

De var ascoola, de ska klart behållas!

2006-09-25 @ 00:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback