Tjejmiddag på Lidingö

Nu har jag just kommit hem från en tjejmiddag hemma hos Sofie på Lidingö (hade aldrig varit där förrut) med några andra tjejer i klassen. Vi bakade pizza och drack vin och hade allmänt trevligt, men eftersom det har varit en lång vecka i skolan och vi åkte dit direkt därifrån bröt vi upp tidigt. Dessutom är det ju gasque med redovisning av nolleuppdragen imorgon, undrar förresten hur många som kommer att somna under vår 14 minuter långa film? Vi kommer i alla fall att ha kul!

Sitter och väntar på att Isabelle ska komma hit så jag kan släppa in henne innan jag går och lägger mig. Hon fixade biljetter åt oss till Lily imorse, hon är den bästa!

Lyssna på: A Perfect Circle - Passive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback