Akustisk Jamie T imponerade

Igår såg Johanna och jag Jamie T på Kägelbanan. Han inleddde med att säga att hans band, The Pacemakers, inte kunde komma så att vi skulle få en akustisk konsert. Jag blev lite besviken först men insåg snart att killen klararde sig alldeles utmärkt själv. Mellansnacket var jättebra, han har en grym röst och lyckades verkligen fånga publiken och göra konserten intim. Kanske för att ursäkta för att bandet inte kom, eller för att han alltid gör så, delade han ut band (ja, KASSETTBAND) med en liveinspelning från The Scala efter konserten. Tyvärr äger jag inte längre någon bandspelare så jag får vänta till ikväll med att lyssna på det hemma hos mor och far.

image153
Dålig bild, jag vet, men bilder är alltid kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback