Miljötänk

Var just och såg Al Gores film, An inconvenient truth, och även om jag redan visste om det mesta som sades i den gav den ändå en nytändning. På vägen hem gick jag förbi Coop för att handla lite, upptäckte att de har kanske hundra gånger så mycket ekologiska varor som ICA, jag ska aldrig mer handla på ICA. Det är helt ofattbart hur lite folk bryr sig om miljön. Nu ska jag gå och göra storkok, sen bär det av in till stan för uteserveringshäng.

Jag vet att det är lite dåligt uppdaterat här, det kommer bilder från Gävle, Ettans Fest och Fratelliskonserten och ett boktips. Men det får bli när det blir fult väder, alltså typ imorgon. Håll till godo med denna bild på den fina cykel som jag en gång i tiden lärde mig cykla på.

image156

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback