Fir med mor och far + min fina gran

I lördags var mor och far här för att de firade att de varit gifta i 25 år i måndags, den 3 decemer, grattis till dem! Anledningen till att jag var med på firet är att det lite är min förtjänst att de gifte sig (jag fyller ju 25 snart och kunde ju inte gärna bli en bastard). Vi åt middag på Wedholms fisk och det var en av de godaste middagar jag någonsin ätit! Fisk är nog ändå det godaste man kan äta.

image258
Mor öppnar paket, far tittar på

image259
Min underbart goda efterrätt

En till positiv sak med att de kom hit är att de tog med min älskade gran, så nu kan jag kolla på julkalendern med den rätta julstämningen varje morgon. Någon mer än jag som kollar/gillar? Jag tycker att den är grym!

image260
Fina, fina granen

Kommentarer
Postat av: frida

hur ar julkalendern iar forresten? vad handlar den om? puss

2007-12-05 @ 14:15:23
Postat av: johanna

Såklart jag tittar på julkalendern! Varje morgon till frukost.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback