Julläsning

När det är jul måste man läsa böcker, så är det bara. Det har gått lite knackigt för mig så här långt men jag ska försöka komma igen. Har en vecka till på mig innan det enda jag får läsa är Numeriska Metoder av Peter Pohl. Spännande.

Än så länge har jag hunnit avsluta John Steinbecks Vredens druvor som jag hållt på med hela terminen. Inte för att den är dålig, tvärt om, jag har helt enkelt inte haft tid. Ångrar att jag inte sparade den till nu. Läs den alla som inte redan har gjort det! Jag får sträckläsa Möss och människor istället.

På julafton läste jag Bitterfittan av Maria Sveland som Johanna rekommenderade för månader sen, den var intressant, deprimerande och ett måste för alla som funderar på att bilda familj snart.

image266     image267     image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback