Klänningsjakt

Igår (något bakis) och idag (på bättre shoppinghumör) har jag flängt runt i stan på jakt efter två klänningar. Igår kom jag hem med ett par jodphurs med klack, har ju letat ett par klassiska utan lycka, förutom svindyra då, så nu fick det bli ett par med klack. 500 spänn, inte illa! Och eftersom jag är en tönt så har jag knäppt kort på dem:

mina jodphurs

Idag blev det i alla fall en klänning, från Kookai, var inte helt nöjd men den växer. Den är lite Marilyn Monroe-modell (blåsbilden) fast svart, så klart. Tänkte ha knallblå eller lila strumpbyxor till, är det snyggt? Kommer ingen bild på klänningen för då måste jag vara i den och det är inte ok, kanske kommer bild från gasquen sen.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fina!

Postat av: Anonym

Grymt coolt skor!

2007-02-11 @ 23:04:06
URL: http://elsajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback