Lila strumpbyxor + Burlesque

Ska det vara så svårt att hitta ett par knallila strumpbyxor i Stockholm??! Jag hade liksom en liten vision om att se ut lite så här på gasquen på torsdag (fast i svart klänning då) men nu är det kört. Inte ens Blue Fox hade. Katastrof! Så nu köpte jag några olika mjäkiga färger på Kappahl och Åhlens men det är ju inte alls samma sak, snacka om att ha problem alltså!

Köpte just biljett till Hootchy Kootchy Club, Södra Teaterns burlesqueklubb, på lördag. Kommer att bli en upplevelse och jättekul tror jag. Har lite problem med vad jag ska ha på mig men det ska nog lösa sig. Funderar på att ha min 50-talsklänning som ser ut lite som denna, även om det vore roligare att ha något med lite mer burlesquekänsla, men det är inte direkt något som jag har i garderoben. Kul ska det bli i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Niclas

tycker att det börjar bli lite långt mellan inläggen nu sandie : P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback