Middag + Rysk schlager på Obaren

Igår var vi ut och åt med DKP på någon fransk restaurang vid Karlaplan, jag åt svärdfisk som var helt ok men ångrade mig när jag såg folk vid andra bord få in sina moules frites. Efter en mycket trevlig middag följd av några drinkar i baren drog vi vidare till Obaren där de spelade någon slags rysk schlager som lät lite så här. Jag dansade så mycket att ena klacken på mina älskade jodphurs gav upp, som tur var hände det i slutet av kvällen så jag behövde inte halta runt så mycket. En riktigt rolig kväll var det!

brudar
Anna, Michis, Madde och Katarina.

katarina o johan
Katarina och Johan.

anna o kris
Anna och Kristoffer.

Kom hem vid halv nio i morse efter att ha kraschat hos Niclas i några timmar. Orkade mig inte ut förrän vid fyra då jag tog mig in till söder för att klippa mig hos Toni & Guy. Jobbigt att sitta framför en spegel i någon timme och se sin slitna nuna men jag blev snygg i håret i alla fall, fick med mig några (förhoppningsvis) schyssta stylingprodukter hem också, så nu kan jag äntligen skippa klippoteketmoussen, yeay! Nu gäller det bara att sova sittandes i natt så jag kan vara snygg i håret imorgon på herr och dam!

Nu; chick-flick. Puss!

Kommentarer
Postat av: Niclas

jag måste säga att jag tycker rysk schlager inte är ngn höjdare : P

Postat av: sandrine

vadå??! det var ju en höjdare, fan så mycket bättre än svensk schlager, hua :P

2007-02-25 @ 16:56:10
URL: http://sandrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback