Not so burlesque

Igår var vi alltså på den omtalade burlesqueklubben. Det var en upplevelse, minst sagt. Dock var den inte så burlesque, i alla fall inte så som jag tänker mig burlesque. Jag hade tänkt mig en show à la Dita von Teese, alltså mycket glamorös striptease, men vad vi fick var snarare en hbt-stripshow. Detta förklaras delvis av att klientelet nästan uteslutande var hbt-personer, inget illa om dem, det var bara inte vad jag väntat mig. Jag har aldrig känt mig så hetero i hela mitt liv, jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig och kände mig helt malplacerad. Har nog fått en ökad förståelse för hur hbt-personer känner sig på "vanliga" klubbar. Kul var det i alla fall!

johanna
Sexy Johanna

nyfunna
Michis och jag med nyfunna vänner på damtoaletten.

michis vagina
Michis får en kram av en gigantisk mjukisvagina (?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback