What a Waster

I fredags fick jag till slut med mig ett tappert gäng ut. Vi gick till Carpe Noctem efter att ha kollat upp bra och billiga ställen på internet, något som visst inte är helt ok fick vi veta senare. De hade en klubb som heter What a Waster där de enligt egen utsago spelar bl a Libs och Mars Volta, dock hörde jag inte helt oväntat bara det förstnämnda. Klientelet var förutom oss, nyss fyllda 18-popsnören som såg ut som fjorton, utan undantag. Det var lite roligt, fast lite tråkigt också. Vi vågade oss inte ens upp på dansgolvet för att det kändes som en privatfest vi inte var bjudna till. Vi hade ok trevligt ändå och så här glada var vi invirade i filtar i garderobskön på väg ut när de stängde alldeles för tidigt, klockan 01.

 carpe
Anso, Emilie, jag och Mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback