Dagens skitkul!

ICA Spiralen, Norrköping

 

Två snobbiga killar ~25 står i kön på ICA. De har varsin korg med matvaror. Längre fram står en äldre kvinna och packar ner ekologisk mjölk i en tygkasse.

 

Kille 1 (lågmält): Om man kan kosta på sig ekologisk mjölk har man väl fan råd med plastkassar också.
Kille 2 (skrattar): Det var typ det snålaste jag någonsin sett. A-kassan är väl slut kanske? Hon tror väl korna blir gladare av det kanske?
Kille 1 (lägger upp en fläskfilé): Inte den här i alla fall.

 

Taget från Tjuvlyssnat


Kommentarer
Postat av: Niclas

till mitt försvar säger jag att jeansen var snygga och om det kommer snygga jeans som sitter bra på stadium om ett år så lovar jag dig Sandrine, att då kommer dom att pryda min nederdel : P

Postat av: Greger

Haha klockrent, tvuvlyssnat är så underbart roligt ibland... Typiskt att det var tvunget att vara på ICA Spiralen, där handlar jag aldrig*Norrköpingsbo*

2007-03-16 @ 14:28:00
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback