Födelsedagshelg

Bra helg.

I fredags hade Anna anordnat ett sexparty hemma hos henne och Kristin, det var jättetrevligt och kul!

image146
Michis, Anna och Cissi.

Efter partyt bar det av till Gärdet för en fest med fri bar, men den var ovärd så jag åkte hem och läste
min spännande bok istället (börjar jag bli gammal?).

Igår fyllde jag år så då kom mor och far på besök till huvudstaden. Vi lunchade på kinarestaurangen vid Medis, gjorde de obligatoriska Gudrun Sjödén och Flash med mor, såg The Departed (mycket bra men våldsam) på Rigoletto och åt middag på La Camera (pappa och jag åt jättegod pasta med massa skaldjur). Tanken var att vi skulle gå till en pub för att fira St. Paddy's sen men köerna var milslånga så jag åkte hem till boken (igen, gosh!).

Idag var vi uppe med tuppen och var nästan först in på Liljevalchs. Det var sista dagen för vårsalongen idag, mycket blandad konst, både stilmässigt, formmässigt och kvalitetsmässigt. När vi inte orkade var finkulturella mer och insåg att vi inte skulle förstå allt tog vi bussen vidare (det regnade och blåste) till Waldemars Udde och promenerade till Lisa på Udden. Pappa och jag åt supergod skaldjursgryta med aioli (anar vi ett mönster här?). Under desserten tittade solen fram och vi fick en fin promenad tillbaka. Absolut värd restaurang!

image147
Far och mor på Lisa på Udden.

På vägen tillbaka stannade vi till på Acne-butiken och mor köpte ett par svarta Acne Hep till mig i födelsedagspresent, yeay!

Nu måste jag återgå till fysiken. Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag har också varit på liljevalchs i helgen! Oj vad kulturella vi har blivit! På fredag ska jag på teater!

Vad är det för bok du läser? Länken tog mig bara till adlibiris hemsida...

Vill du hänga medoch se Gwen i oktober? Biljetterna släpps i morgon bitti.

Postat av: Anonym

Sandrine,
Je ne sais pas très bien ce qu'une sexparty est, mais sois gentille, je n'ai aucune envie de me retrouver en photo sur ton blogg en compagnie de "rabbit" et de kicki!
Même si je dois être un père modèle aux idées larges, et que je comprenne très bien que tu ne joues plus à la poupée avec tes copines, j'espère que tu te rends compte que ça fait un peu drole de se retrouver en telle compagnie...
Moi non plus je ne sais pas de quel livre tu parles...et j'ai bien entendu hâte de lire tes réactions sur "vindens skugga"
Merci pour un week-end sympa, mais à l'avenir ne fais pas trop de mélanges de genre sur ton blogg.
Qu'est-ce qu'il ne faut pas endurer à mon age.
Finalement j'ose espèrer que vos jouets marchent sur piles rechargeables?
Faut penser à l'environnement n'est-ce-pas?
Ton père qui ne s'inquiète plus depuis longtemps mais devrait peut-être le faire.

2007-03-19 @ 13:12:04
Postat av: sandrine

Johanna: köpte du biljett till Gwen?

Far: bättre så?

Boken jag läser är Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist

2007-03-20 @ 16:12:00
URL: http://sandrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback