Fri!

Idag har jag sagt upp mig från Academic Work. Jag har varit så himla stressad de senaste veckorna och halvt insett att det berott på att jag inte trivdes med jobbet, men jag har ändå inte velat ge upp för det är inte sånt jag gör. Idag tog jag mig dock i kragen och bestämde mig för att det fick vara nog. Nu känns det genast mycket bättre!

Från och med nu ska jag ägna mig åt saker jag mår bra av, t ex skolan, träna, läsa böcker, gå på
dessa seminarier och kanske engagera mig politiskt och i Greenpeace som jag numera är medlem i (tack kära syster för födelsedagspresentmedlemsskapet!).

Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis1

Jag känner detsamma, i dag arbetade jag mitt sista arbetspass. Hurra!!

Hur mycket ska du ha för Jamie T förresten?

Postat av: sandrine

tror biljetten kostade 150 kronor, men hur mycket ska david ha för fu manchu?

2007-03-21 @ 17:56:08
URL: http://sandrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback