Herr & Dam + inflyttningsfest

Jag borde ha anat det, ändå blev jag besviken. Det pratades mycket om Herr & Dam innan, alla sa att det var den bästa/värsta festen på året, så klart att man förväntade sig årets händelse och lika klart att den uteblev. Förminglet var torrt, middagen var halvtrevlig, maten var gräddig och det bjöds endast SÖTT mousserande vin till (förhoppningsvis sista gången i mitt liv jag dricker skiten). Stämningen var krystad, som att det skulle vara "helcrazy" men liksom inte var det hur mycket vissa än försökte. Det skulle gycklas (jag var med i två av tre, det bästa och det sämsta) och pojkar skulle kläs av och smörjas in i olja. Det hade kunnat vara kul och spontant eller en galen grisfest, men det blev inget av dem. Synd.

herr&dam
Michis, Madde och Emilie förväntansfulla på förminglet.

förkläden
Servitörerna endast iförda plastförkläden, gäsp...

När middagen bröts upp stannade jag bara för att hälsa på killarna som hade sin sittning i oasen, innan jag åkte till Gullmarsplan och David och Johannas
inflyttningsfest istället. Där var det betydligt mer drag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback