Svennehelg

Denna helg var en riktig svennehelg. I fredags åt jag enchilladas (eller quesedillas eller vad det nu heter när man rullar in kycklingröra i tortillas och gratinerar i ugnen med ost på?) framför Let's Dance, eller ja, såg halva programmet i alla fall. Tänkte att jag skulle ge halva svenska folkets favoritfredagsnöje en chans, men nej, det var inte värt. Den enda behållningen var när David Hellenius frågade Ebba Hultqvists pojkvän om han var brat. Hans reaktion var riktigt rolig!

I lördags promenerade jag i vårsolen på skeppsbron med David och
Johanna, som resten av Stockholms befolkning, sen gick vi och kollade in Alphonse Mucha-utställningen på Dansmuseet. Den var jättebra, speciellt reklamaffischerna. Synd att de hade valt helt fel bilder att trycka upp och sälja i presentshoppen, eller kanske bra så att jag inte ruinerade mig.

På kvällen kollade jag melodifestivalen med brudarna hemma hos Anna och Kristin. Rätt låt vann, lätt!

I söndags var jag först och yogade innan jag äntligen satte igång med det matteplugg som det var tänkt att jag skulle ägna helgen åt (istället för att svenna mig). Tror jag klarade kontrollskrivningen igår!

Och som kronan på verket var jag på Shakiras efterfest (utan Shakira) på Café Opera igår och spanade b-kändisar och faktiskt oväntat (?) Mikael Nyqvist.

Jag måste skärpa mig, detta är INTE ok.

Kommentarer
Postat av: Niclas

jag hörde om din "madde-magsjuka" idag..det är INTE ok Sandie : P

Postat av: sandrine

men madde hade ju faktiskt magsjuka visade det sig...

2007-03-13 @ 21:53:36
URL: http://sandrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback