The Jane Austen Book Club + Bounce

Ikväll var jag på Bounce, Emmi hade fått tag på biljetter och ringde mig någon timme innan föreställningen, mycket välkommet avbrott i plugghetsen! Gruppen var sjukligt bra och jag ångrar att jag inte började dansa när jag var fem eller så.

I tisdags såg vi The Jane Austen Book Club, rekommenderas varmt som avkoppling, vi skrattade högt flera gånger och filmen gjorde att jag nyss la Austens Emma på sängen för att försöka läsa den en gång till (det låg ett bokmärke i på hälften).

Hoppas på många fler bra kulturupplevelser denna vår, mer sånt!

Har fått tillbaka alla tentorna jag skrev innan jul nu, två A:n och ett B, inte dåligt! Förhoppningsvis funkar det som motivation till nummen också, två dagar kvar nu, sen bär det av till Åre.

Nu Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback