Födelsedag

Dagen började fint då Alex kom med frukost, varmt bröd med hummus, fruktsallad och varm choklad. Lyx! Efter den bar det av till Nacka och Barnens Hus för intervju, är verkligen i behov av ett extrajobb, också faktiskt lite sugen på att börja jobba igen. Vidare sen in till skolan för att fixa med allt jag skjutit upp under tentaperioden, hade några ganska effektiva timmar med sommarpraktikansökningsskrivning och styrelsejox. När de ringde från Barnens Hus och sa att jag får börja på onsdag kände jag att jag jobbat färdigt för dagen. På väg hem igen blev jag helt genomblöt av snön, skönt då att landa i soffan med te, skorpor och The Tudors. Nu är jag just hemkommen från en helkväll med Metallica-live-DVD och rödvin hos Victor. Fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback