Juno

Kollade Juno här om dagen, den är exakt lika bra som alla säger att den är. Gillar när de spelar Moldy Peaches "Anyone Else But You" i slutet, jag hade glömt dem, trodde att det var de som gjort all filmmusik men det visade sig vara helt fel märkte jag idag när jag hittade skivan på en av de förmodligen få Rocks som fortfarande finns kvar (den i Västermalmsgallerian). Där hittade jag även Mean Girls på dvd som jag köpte till vår slappkväll. Bra den. Det var även cd-rea, stog i kön till kassan med en hel bunt fynd men tog som tur var mitt förnuft till fånga och lade tillbaka alla igen innan det hann bli min tur, det hade kunnat gå illa.

image286


Kommentarer
Postat av: EVELINA

juno är så jäkla bra och soundtracket är amazing =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback