På senaste

Sett
Kate Nash på Debaser Medis - present från allra käraste flickorna
Ane Brun på Göta Lejon
Andy Warhol-utställningen på Moderna
Skåne

Läst
Doktor Glas - Hjalmar Söderberg
Fiender - Isaac Bashevis Singer
nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson
Ingen mänska en ö - Louise Boije af Gennäs
Mig äger ingen - Åsa Linderborg

Lyssnat
Johnossi
Vive la Fête
Down
Alice in Chains
Blood Brothers

Ätit
Glass i solen varje dag på KTH
Falafel i Lund - bästa någonsin, jag åt två
Thai i Tomelilla
Gott på Lao Wai
Ugnsgrillade rotsaker med auberginekaviar i Simrishamn
Körsbärsglass i Smygehuk
Min första och sista burgare på Frasses (nog för att jag gillar Norrland men där går gränsen även för mig)

Druckit
Latte från Espresso House - slår faktiskt både Starbucks och Seven Eleven
Glassdrinkar på Vampire Lounge - och fler ska det bli

Fyndat
Ett par Acne Hex Silver på utförsäljning i Lund
Gammalt fint engelskt porslin och några böcker på Österlens folkhögskola i Tomelilla, gratis!
Svarta snörskor i skinn på Emmaus

...så, då var jag ikapp med bloggandet!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Salut Sandrine,
T'as raison pour les falafels, mais tu as oublié le restaurant italien à Malmö, je ne sais pas si tes pâtes n'étaient pas très bonnes mais la pizza en valait la peine.
T'as pas pris de photos en Scanie? J'aurais aimé voir un des endroits visité, mais peut-être c'est seulement Isabelle qui avait son appareil?
C'était vraiment comme des petites vacances et j'espère qu'on aura l'occasion de le refaire, je veux dire d'être à nouveau ensemble tous les quatre.
A peine arrivé à Gävle Thérèse jetait déjà un oeil sur les rideaux...à ICA Maxi
Que le beau temps soit avec toi.
Papa Pierre

2008-05-05 @ 12:32:53
Postat av: Anonym

Kul med uppdatering :) Hoppas allt är bra med dig.

2008-05-05 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback