Stressad och förvirrad

Igår vaknade jag med världens huvudvärk, hade glömt att jag blir så nästan varje gång efter en tentaperiod, är jag helt ostresstålig eller? Eftersom jag inte tänkte på det hade jag planerat in en överlämning mellan nya och gamla SE-styrelsen hemma hos mig, så det var bara att kämpa på. Resultatet blev helt ok, vi hade en trevlig picknick under ett äppelträd på Norra Djurgården. Men jag lyckades tappa bort min mobil två gånger under dagens lopp, först glömde jag den på ICA, sen tappade jag den på vägen till picknicken, tur att folk är så pass ärliga att de hör av sig och säger att det hittat mobilen, eller det kanske mest beror på att min mobil är 5 år gammal och att man inte skulle få ett öre för den på ebay. Det konstigaste är att jag aldrig har tappat bort den förut, jag gör inte sånt, tappar bort saker och så, det ger en aning om exakt hur ur gängorna jag var igår. Och jag är fortfarande trött och huvudvärkig och konstig. Inte bra. Hoppas bara att jag är mitt gamla vanliga jag imorgon när jag ska börja min praktik!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback