Det börjar dra ihop sig

Pratade nyss med min hyresvärd som meddelade att jag får bo gratis de fyra dagar i juni jag bor här, otroligt gulligt med tanke på att jag hade ställt in mig på att få betala för hela juni som var avtalat från början. Jag erbjöd mig faktiskt att betala för de fyra dagarna men det tyckte han bara var trams. Dessutom ser han min deposition som sista hyran vilket betyder att jag inte behöver betala något denna månad, snacka om glad överraskning. Han är nog den bästa hyresvärd jag någonsin haft!

Jag kanske har glömt att berätta att jag flyttar hem den 4 juni? Det ska bli så underbart att komma hem igen, längtar redan!

För övrigt så skrev jag landlord och deposit först men kom på att det finns utmärkta svenska ord för det, man ska vårda språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback