Engineering Society Annual Formal

I torsdags drog jag med stackars Julie på Engineering Society Annual Formal, som alltså var typ en gasque, fast (visade det sig) med balklänningar (utom vi då), gigantiska portioner mat men ingen alkohol inkluderad och inga sånger dock låånga tal. Låter det kul? Det var det inte. Och då kan det ju som bekant sluta hur som helst. Förslagsvis med att man går hem. Eller så går man till puben mittemot och dricker shots. Gissa vad vi gjorde. Dålig idé? Ja.


Fördrink med tjejerna i kortkort (nu är vi nordirländskor på riktigt!), Ciara, Julie, Gemma och Freja.


Samma fördrink, nu även i sepia


Gemma illustrerar exakt hur rolig middagen var


Jag säger något mycket intelligent här, jag lovar


Jag vet att denna bild inte är så smickrande, ville bara visa på stämningen, tycker den syns ganska bra här. Tänkt er ett riktigt stelt bröllop. Typ så.


På väg till puben


Julie och Gemma. På The Bot.


Julie och jag. Samma ställe.

Jag hade som för mig att jag hade massa fina bilder från kvällen när jag började ladda upp. Det hade jag inte. Det kanske var fina då? Eller jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback