Slapplördag

Har pratat med Isabelle och Seb på skype och efter min lyxlunch bestående av buffalamozzarella och sallad från marknaden ska jag ta en promenad i botaniska trädgården som ligger här brevid för det är strålande solsken!


Lyxosallad


På marknaden, köpte ekoköttfärs och ekoägg, irländsk brie och whiskeycheddar också, dem måste jag testa ikväll!

Igår var en lugn dag, efter marknaden lunchade jag med Alex sen skypade jag lite med Emmi, kul att höra hur hon har det där på andra sidan jorden! Hängde mest hemma sen, träffade Steven, en ingenjör från Ghana som ska flytta in här. Linda från Estland som doktorerar i något som jag inte kommer ihåg ska också flytta in så nu är alla rum uthyrda, kul!

Kvällen blev också lugn, en stor kopp te och en god bok, har köpt en del böcker eftersom det är så billigt och finns massa second hand-ställen, så jag har en del att beta av.

Ha en fin lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback