Wellesley Avenue

Några bilder på mitt rum för dem som är intresserade:


Utsikten från mitt fönster


Min smala men förvånansvärt sköna säng


Min gigantiska walk in closet (jo, den har en riktig dörr, golv och en lampa så det är ingen garderob!) och fina byrån som jag snodde från vardagsrummet


Mitt otroligt inspirerande skrivbord, det är fastskruvat i väggen, annars hade jag slängt ut det. Beställde foton som ska upp på väggen också, är lite obebott än, men det börjar känns som mitt hem!

Adressen är förresten:
Sandrine Rivoire
17 Wellesley Avenue
Belfast
BT9 6DG
United Kingdom

Ifall någon har skrivit ett brev och bara väntar på adressen tänkte jag?

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin utsikt, man blir ju nästan lite sugen på storbrittanien med fina byggnader. Men jag åker till Au på lördag för en utbytestermin där istället :) Hoppas det går bra där borta, vad ska du plugga för nåt? Kram

Postat av: johanna

Fint! Jag har tyvärr tenta just den 25 maj... Gävle-edition alltså, då var det nog inte khemiri-brorsan jag såg, han såg alldeles för olik ut...

2009-02-03 @ 22:56:22
URL: http://elsajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback