Belfast med Seb


Besök i nästan obligatoriska Giant's Causeway, inte lika imponerande när det inte blåser dock


Tyckte det var en söt bild


Hela road trip-gänget (minus Seb) på rad. Jag, Julie, Lynne och satan jag har glömt vad hon heter


Dunluce Castle. Riktigt imponerande, tyvärr kom vi lite sent så vi kunde inte turista inuti, kanske en annan gång!


Under slottet


Stranden i Portrush, jag ville så klart smaka på vattnet vilket slutade med att jag blev översköljd av vatten och fick åka hem med genomdränkta strumpor, visste ni att Docs inte är vattentäta upp till skaften?


Paddy's Day, lunch på White's Tavern, Julie och Linda


Seb och jag


Holylands. Så här ser vissa polisbilar ut här, en kvarleva från The Troubles, lite läskiga tycker jag nog att de är


Igår eftermiddag, hemmafesterna hade flyttat ut på gatan framför husen. Lite kul, fast folk var VÄLDIGT fulla och försökte i tur och ordning sno mina nyinköpta chips, Julies solbrillor och Sebs trench, det kändes att jag fyllde 26 och inte tyckte att det var så ballt.


Idag har vi testat broarna vi byggt i skolan, här går en tjej i min grupp över vår bro. Sen testade vi med vikter tills den brakade ihop, tror den klarade 200 kg, det var väl ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback